Activiteiten

Binnen de welpenspeltak wordt gebruik gemaakt van het thema Jungle book waar de kinderen als Mowgli op avontuur gaan in de jungle. Binnen dit thema wordt een zo gevarieerd mogelijk programma aangeboden. De welpen leren hier hun eerste scoutingtechnieken zoals knopen leggen, spoorzoeken en vuur maken. Daarnaast doen we graag grote spellen zoals levend stratego, maar ook is er genoeg tijd voor knutselen, drama en b.v. koken.

Kamp en Weekenden

Naast de gewone opkomsten, blijven we ook elk jaar één nachtje slapen tijdens ons jaarlijkse welpenweekend, waar er natuurlijk weer iets verdacht moet worden opgelost. Hebben we leuke groepsactiviteiten waar we aan meedoen, zoals jota of een vossenjacht. Als hoogtepunt gaan we elk jaar met de welpen op zomerkamp naar een gebouw of terrein in Noord-Holland. De groepsactiviteiten, vakanties en het welpenweekend kan je ook altijd terugvinden in de agenda.

Een keertje komen kijken?

Wil jouw zoon of dochter graag een keertje komen kijken? Laat het ons dan weten via onderstaand contactformulier en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Ook voor andere vragen mag je altijd contact met ons opnemen.

Jouw zoon of dochter mag altijd vier keer gratis komen proefdraaien, omdat alle opkomsten enorm van elkaar kunnen verschillen. Wil je graag lid worden? Dan kan je dit aangeven aan de leiding en zij zullen je een inschrijfformulier meegeven.

Neem contact op met de leiding