Leeftijden en organisatie

Wanneer je 18 jaar bent, ben je van harte welkom bij de stam. Ben je ouder dan 23? Dan ben je welkom bij de seniorenstam. De stammen hebben geen leiding meer. We spreken met elkaar af wie er wanneer een opkomst bedenkt. Elke stam heeft een afgevaardigde in de groepsraad.

Activiteiten

De stam draait wekelijks en heeft een eigen lokaal. De seniorenstam draait eens in de twee weken. Beide speltakken draaien op vrijdagavond. Bij de stammen bedenk je je eigen programma, dus dat kan je zo (te) gek maken als je zelf wilt. Naast de opkomsten regelen de stamleden ook weekenden, hintscompetities, NPK, een paashike en nog veel meer.

Lid worden bij een van de stamgroepen

Ben je naast stamlid ook leiding? Dan krijg je korting op de contributie. Ben je al lid van een andere scoutinggroep, maar wil je ook lid worden van onze stam? Geen enkel probleem en je betaalt 20 euro (de landelijke afdracht) minder per jaar. Kom vooral langs, het is elke opkomst gezellig.

Neem contact op met de stam