kantoor

Het groepsbestuur

Met het groepsbestuur zorgen we voor de dagelijkse gang van zaken van de groep. Denk bijvoorbeeld aan de ledenadministratie en de groepsfinanciën. Ook organiseren we een aantal keer per jaar de groepsraad. Elk lid van de groepsraad heeft een eigen taak.

Voorzitter

Voorzitter Chelly schrijft vergaderingen uit en zit deze voor. Ze zorgt dat tijdens een vergadering iedereen aan het woord komt, zonder dat de vergadering te lang duurt.

Gabriella is de penningmeester.

Penningmeester

Penningmeester Gabriëlla regelt de contributie, de begroting en alle andere zaken die met geld te maken hebben. Zo heeft de groep altijd voldoende geld om leuke opkomsten te organiseren.

Secretaris

Secretaris Ronald is verantwoordelijk voor de e-mail, de post en de aantekeningen van de vergaderingen. Ook zorgt hij ervoor dat iedereen is ingeschreven bij scouting.

Groepsbegeleiding

Ja, deze vacature is nog vrij.

Groepsbegeleider is het eerste aanspreekpunt voor de leiding, zij/hij zorgt ervoor dat iedereen goed op zijn/haar plek zit en dat de samenwerking goed is en goed blijft. Mocht er een probleem zijn dan gaat zij/hij samen met het team op zoek naar een passende oplossing.

Praktijkbegeleiding

Onze praktijkbegeleider, Maxxyme, begeleidt de leiding bij hun leidingtraining. Ze kijkt welke vaardigheden iemand al heeft en wat er nog nodig is om een goede leiding te worden. Ook de meer ervaren leiding wordt gecoacht door Maxxyme.

Maxxyme is onze praktijkbegeleider

Neem contact op