Het Jaar Van De Tent

Het jaar van de tent

Onze tenten hebben alweer een behoorlijke leeftijd van 20 jaar gekregen! Een mooie leeftijd voor een tent, maar helaas zijn ze wel aan vervanging toe! Daarom hebben we dit seizoen uitgeroepen tot het jaar van de tenten!

Waarom is dit belangrijk?

Elk seizoen gaan we met onze jeugdleden weekendjes weg en op kamp. Hierbij gaan we natuurlijk ook kamperen in onze tenten. Dit doen we vaak in Nederland, maar ook België, Duitsland en Luxemburg slaan we zeker niet over.

Samen met onze vrijwillige leiding gaan de jeugdleden op pad. Tijdens de kampen leren de kinderen ontzettend veel en doen we toffe activiteiten. Met de nieuwe tenten kunnen we nog meer kampen doen en slapen onze jeugdleden weer droog als het weer even niet zo fijn is.

Hoe kunt u helpen?

Helaas zijn nieuwe tenten vrij kostbaar, zeker voor een vereniging. Daarom willen we samen met u in actie komen met “Het Jaar Van De Tent!”. Alle kleine beetjes helpen en zo komen we samen bij ons streefbedrag.

Bedrijven:

Voor u als bedrijf hebben we speciaal pakketten gemaakt. Deze pakketten, zie onderaan deze pagina, hebben natuurlijk voor uw bedrijf ook een tegenprestatie vanuit onze groep. Heeft u interesse in één van onze pakketten? Neem dan contact met ons op via: info@scoutinglaurentius.nl, we gaan graag met u in gesprek.

Particulier:

Als particulier kunt u natuurlijk ook helpen! Vul dit formulier in en wij nemen contact met u op. Voor minimaal €25,- komt uw naam dan op het bord te staan met alle andere sponsors samen! Hoe leuk is dat!

Doel:

Ons doel is om €21.500 op te halen voor de nieuwe tenten.
  • €4.000,- eigen pot

Deze bedrijven gingen u al voor!

Als particulier meedoen? Klik hier!