Leeftijden

Padvindsters zijn meiden van 11 tot en met 15 jaar oud. Er zijn op dit moment ongeveer 12 Padvindsters en ze zijn opgedeeld in rondes, een ploeg die bestaat uit 5 à 6 meiden. Het bevorderen van de zelfstandigheid speelt hierbij een grote rol. Op kampen zetten ze bijvoorbeeld zelf hun tenten op, bouwen in groepjes een keuken, koken zelf, etc. Hierbij zijn ze afhankelijk van een goede sfeer en samenwerking binnen de groep.

Activiteiten

Elke vrijdagavond doen we de leukste, meest uitdagende en gevarieerde activiteiten. Denk maar eens aan gave dingen maken met touw en palen, zenden over de radio met scouts van over de hele wereld, leuke spellen in het park naast ons gebouw, knutselen, kampvuur maken en nog veel meer. Elke week doen we weer iets compleet anders. Het jaarlijkse hoogtepunt is het zomerkamp in de eerste week van de zomervakantie.

Lid worden bij Scouting Sint Laurentius

Nieuwsgierig geworden naar de Padvindsters? Je mag altijd langskomen en meedoen om te kijken of het wat voor je is! Neem contact op om een keer mee te draaien. De Padvindsters draaien elke vrijdag van 19:00 uur tot 21:00 uur.

Neem contact op met de leiding